Klacht: Schimmel in geraspte kaas

op 28 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste lidl
Wij kopen met regelmaat jong belegen geraspte kaas bij jullie maar helaas treffen wij nu voor de tweede keer schimmel aan in een nieuw geopend zakje.
Ik heb nu mijn hele salade, die ik af heb gemaakt met wat kaas, kunnen weggooien.

Gewenste Oplossing:

Beter opletten met verpakken en verkopen. Daarnaast gepaste vergoeding voor salade en kaas.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 juni 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten87