Klacht: Schimmel

op 19 augustus 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben hevig verontwaardigd over de Dirk van de Broek in Nieuw Vennep.

Ik heb ondertussen al 3 maal in 1 1/2 week gemeld dat er schimmel zit in de schuifvakken boven de vriesafdeling van de patat.

Vandaag wederom gemeld dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Ik ga in her vervolg maar naar de Jumbo.

Gewenste Oplossing:

Dient gisteren al schoon te worden gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 28 september 2016 om 16:45 geantwoord

Ik vind het een zwak excuus. Als je er hard aan werkt dien je dat ter plekke te melden dmv een bordje of weet ik veel wat. Ik hou het in de gaten en zal zeker niet schromen om wederom een klacht te melden.

Alle klachten die gemeld zijn door Mr.nijssen