Klacht: Scheurtjes in de hoogglans deurtjes

op 29 februari 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In mijn hoge badkamerkast Korpus hoogglans zijn er scheurtjes ontstaan in de lak. Vind dat deze vochtbestendig moet zijn.

Zou het zeer op prijs stellen als er gratis 3 nieuwe deurtjes geplaatst zou worden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste heer / mevrouw, Wij hebben u vandaag meerdere malen gebeld op beide nummers, die bij ons bekend zijn, maar krijgen u helaas niet te pakken. Mocht u toch contact wensen, wilt u dan zo vriendelijk zijn om onze klantenservice te bellen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 22 juni 2016 om 08:45 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Ik heb inmiddels begrepen van mijn collega's van de service dat zij u telefonisch gesproken hebben en u hebben aangegeven dat het helaas wegens het garantietermijn niet mogelijk is de artikelen kosteloos te bestellen. Mocht u nog interesse hebben in nieuwe deurtjes sturen wij u graag een offerte toe!

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 22 juni 2016 om 10:31 geantwoord

Inmiddels ben ik verhuisd en is het niet meer mijn probleem maar ik vind het niet kunnen dat Brugman badmeubel deurtjes na 10 jaar al mankementen vertonen. Je gaat er vanuit dat ze vocht bestendig zijn. Zelf ben ik er heel zuinig mee om gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Badkamermeubel