Klacht: Scheuren broeken

op 08 mei 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb eind vorig jaar 2 broeken gekocht. Beiden vallen de scheuren in de broeken langs de naden. Het zijn scheuren van 10 cm. Ik ben vandaag naar Zara Arnhem gegaan met de klacht. Er werd naar een bon gevraagd. Aangegeven dat ik die niet meer heb wel een printscreen van betaling kan laten zien. De broeken laten geen twijfel dat ze van Zara zijn, dit staat er nl in. De manager had totaal geen begrip. Ik vond haar ronduit onbeschoft. Haar mededeling was helder, bon of geen bon, Zara neemt geen klachten in behandeling van kleding van een half jaar oud. Nadat ik vroeg of Zara een fb pagina heeft gaf ze op botte wijze aan dat ik dan wel eerlijk moest zijn als ik een klacht wilde posten. Bij deze.

Dat klachten als deze, betreft geen slijtage maar slechte kwaliteit of fabricage fouten serieus genomen worden. In behandeling genomen worden. Vergoed worden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MHG