Klacht: Schermreparatie

op 10 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik had mijn S7 edge laten vallen dus werd het een schermreparatie ,toestel is netjes opgehaald dat wel ,3 dagen later kreeg ik een bericht dat mijn scherm stuk was (wat ik nota bene zelf al vermeld had) na betalingsvoorwaarden van wel €375,00 streven ze er naar om het toestel binnen 10 werkdagen terug te sturen.Dus je bent je toestel 3 weken kwijt voor een schermreparatie. .??? dit nog even vermeld hebbende dat Samsung met het bedrijf Dynafix zaken doet die zijn eigen prijzen hanteerd als je niet aan de garantievoorwaarden voldoet .Dit bedrijf heeft de opdracht om eerst de reparaties uit te voeren met garantievoorwaarden dus jij moet maar wachten!!!
Ik Samsung gebeld en na 20 minuten muziek te hebben geluisterd eindelijk iemand aan de lijn ook 20 minuten aan de lijn gehad kunnen niets voor me doen zelfs niet dat ik zei dat het geweldige clear view cover krassen op mijn toestel had gemaakt wat overigens nog duidelijk te zien was .Kortom Samsung doet niets en hanteren exorbitante prijzen en je bent je toestel weken kwijt terwijl op de website staat dat je het toestel binnen 2 werkdagen terug hebt . En tot slot je mag na je schermreparatie gewoon je clear vieuw cover scherm weer gebruiken wat ook nog eens €60,00 heeft gekost als het krassen maakt mag je het mits je in de garantietermijn zit het gratis laten repareren ja ja en dan weer je toestel weken weg zeker ik ben er ff helemaal klaar mee

Als Samsung een beetje coulance had getoond en ja ik weet dat ik het scherm heb laten vallen maar er zaten ook al krassen op van het hoesje. En dan een betalingsvoorwaarden van €375,00 hanteren vind ik wel heel erg hoog. Ik ben tevreden als zowel Samsung als ik de schade delen en een andere beschermhoes krijg. Plus het feit dat je 3 weken zonder toestel zit vind ik ook niet kunnen voor een simpele schermreparatie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dejoneri