Klacht: Schermbeveileging

op 04 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 29-6-2017 een samsung a3 via telfort ontvangen,
Maar we komen niet door de schermafbeelding.
De avond gebeld met samsung, zij adviseerden het toestel naar barneveld te brengen.
De volgende dag gedaan en vertelde zij dat de monteur 6-7-2017 pas weer terug was en er een wachttijd van 3 weken was.

Groetjes ben Dorland

Gewenste Oplossing:

Mijn vraag is: hadden zij geen nieuw toestel kunnen geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ik zou het niet meer weten

4 maanden geleden - Samsung behandelt mijn klacht niet. In het ergste geval ben ik een nieuwe telefoon een maand kwijt en geen telefoon. Na de afwijzing van de klacht vraagt samsung ook nog een beoordeling. Nou dat is dus een vette 1.

Alle klachten die gemeld zijn door Ik zou het niet meer weten