Klacht: Scherm

op 11 februari 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het scherm heeft nooit goed gewerkt het is net of er lucht onderzit, zodat hij niet goed werkt. Kunt niet scrollen . Heb altijd gedacht dat dit zo hoorde. Nu heb ik vernomen dat dit een defect kan zijn.

Gewenste Oplossing:

Reparatie. Of vervanging van het scherm.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Winterweer.

4 jaren geleden - ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op een klacht die ik heb ingediend. Daar zit ik toch al enkele weken op te wachten. Via email moet dit toch echt wel vlugger gaan volgens mij. Of is het e meeuw.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Winterweer.