Klacht: SCHENDING PRIVACY

op 25 februari 2018 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu reeds voor een tweede keer ontvang ik een boeking van totaal iemand anders op mijn email adres.
Ik heb daarbij inzage in alle gegevens van de passagier:
naam, voornaam, boekingsnummer, ticketnummer, vluchtgegevens, tel nummer prive, email adres, Flying Blue nummer, status, geboortedatum, paspoortnummer, verloopdatum paspoort etc etc.
Een eerste keer melding werd door de KLM nonchalant afgedaan.
Nu wens ik een officiële klacht in te dienen bij KLM en overheidsinstanties die de privacy wetgeving handhaven.

Gewenste Oplossing:

een bevestiging van de KLM dat mijn gegevens niet bij anderen terecht zijn gekomen
excuses en een flinke compensatie van KLM
een boete aan de KLM van de overheidsinstanties

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sabah baker