Klacht: Scheerapparaat stuk binen garantie

op 16 juni 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 mei foto’s gestuurd per mail en telefonisch contact gehad . 31 mei telefonisch contact over de status van levering . 9 juni telefonisch contact status levering .15 juni contact over status levering nu 20 euro verder aan belkosten en nog niks weten . 15 juni klachten formulier ingevuld . Geen tegen bericht . Nu 16 juni klachten formulier stuur ik nu met de vraag waar blijft mijn scheer apparaat . Al 4x door gegeven dat ik 18 juni oo vakantie ga . Nu moet ik een scheerapparaat kopen morgen middag . Philips geef duidelijkheid aub . Pffffffff

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag hoor dat ik morgen mijn scheerapparaat heb ???????

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Coirt