Klacht: Scheerapparaat scheert heel slecht

op 05 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Had eerst een senso touch 7000 en die werd opgevolgd door een 9000 serie
Na 1,5 jaar scheren moet ik tot mijn spijt bekennen dat dit een miskoop was.
Ik worstel al meer dsn een half jaar om me glad te scheren en b n dsn meer dan half uur bezig om me enigszinds toonbaar t maken.

Heb de “oude” 7000 vandaag nog eens van stal gehaald met oudere mesjes dan de 9000 en ziedaar het resultaat was verbluffend goed en Snel.

Ik clean zorgvuldig elke week de scheerkoppen en de overige dagen spoel ik ze zorgvuldig onder een fikse waterstraal

Mijn baard mag men als “normaal” bschouwen

Had gdacht het neusje van de zalm te kopen maar ht blijk na enige tijd van fatsoenlijk gebruik een miskoop

Als ik minstens zo goed weer kan scheren als met de 7000
En zonder overdadig vaak nieuwe scheerhoofden te moeten plaatsen.
Zou graag zonder kosten willen ontdejken of nieuwe hoofden het probleem voor langere tijd oplossen.
Denkt u aub niet dat ik uitben op gratis nieuwe scheerhoofden maar ik ben daadwerkelijk teleurgesteld in dit toestel.

Ps
Ook vraag ik me af of dee mesjes wel goed bij de koppen komen.
Als ik ze demonteer of monteer is bij het los- of vastmaken er slechts 1 mm draaimoment , waarbij een van de koppen geen "klikje" geeft.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 12345miskoop