Klacht: scheerapparaat s7710

op 11 oktober 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Scheerapparaat van philip s7710. De apparaat in gebruik sinds november 2016. Gekocht via de Mediamarkt voor € 160,- De klacht is dat het scheerapparaat niet goed doet wat het moet doen en dat is scheren.
Deze klacht ook via chat bij Philips gekomen maar de de conclusie is dat ik de mesjes moet gaan vervangen. Het apparaat is net half oud en dan de mesjes al vervangen a € 54,- de handleiding geeft aan om de mesjes om de 2 jaar te vervangen en dat het apparaat een symbool aangeeft als de mesjes vervangen dienen te worden. Mediamarkt geeft aan dat het apparaat dan gereparrerd dient te worden en Philips geeft aan dat zij geen scheerapparaten repareren.

Ik ben tevreden als ik betere mesjes zou ontvangen dan meegeleverde exemplaren bij het toestel. Is dat niet mogelijk dan is het misleiding te wil ik het contract laten vernietigen met teruggave van het betaalde bedrag.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door scheerapparaat serie 7000