Klacht: scheerapparaat al na paar maanden stomp

op 12 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Hebben altijd geschoren met Philips scheerapparaten, ik mijn vader en ook zijn vader.
Dus ik wilde na 8 jaar ook wel weer eens iets nieuws. Moest percee een philips zijn natuurlijk , want anders is niets, onder het mom van, wat goed is moet je goed laten. Veel machines bekeken , ook stiekum andere merken, wat overigens wel wat leek, maar het werd de philips 7000 series S7370.
Ik hoefde deze niet te testen, want die philips machines “zijn altijd goed, techniek staat niet stil, dus wordt alleen maar beter” was mijn uitgangspunt. Nou, Het ding was al redelijk stomp binnen een paar maanden, en nu na ong een jaar is het gewoon een botte ellende, en wordt ik er dagelijks op gewezen door mijn dochters dat ik me weer niet goed heb geschoren, terwijl ik wel 10 min zwaar scheerwerk verricht. Ik heb echt geen extreme baardgroei, integendeel zelfs.
Kortom, of de scheermesjes zijn van maandagmorgen, of het is een flinke stap achteruit van de scheerresultaten van Philips. Dit is niet best.

Nieuw setje (betere) scheerkoppen, desnoods die van de 9000 series als die passen, want ik lees nu ineens dat die veel beter scheert)
Pas dan wil en kan ik deze machine nog een kans geven voordat ik deze geheel afbrand in de desbetreffende forums op het internet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door tradvari