Klacht: Scheeerapparaat heren S9041/12

op 24 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 199 euro betaald voor mijn scheerapparaat bij Vandeborre Roeselare, Ik heb 6 maanden echt kunnen genieten van dit apparaat: alle haartjes kort weg en mooi glad geschoren , maar na die tijd lukt dat niet meer, mooi glad kan ik me niet meer scheren nochtans is de machine goed onderhouden en gepoetst. ik ben bij Vandeborre geweest en ze zeggen dat dit normaal is en kunnen niets doen, en hebben ook gekeken als ze goed onderhouden is. ik vind dat dit toch niet kan dat een dure scheermachine na 6 maand versleten kan zijn. Ik heb terug mijn oude Philips scheermachine van 15 jaar gelden uitgehaald en die doet het beter. Wat kan ik doen of wat moet ik doen, kunnen jullie mij helpen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik me terug kort en glad kan scheren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door johandiop