Klacht: Scharniertje gebroken

op 15 juli 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dure multivocale zonnebril gekocht twee jaar geleden. Nu is het scharniertje van het pootje gebroken.
Nu blijkt ze dat type scharnietje niet meer in voorraad te hebben. Kortom koop maar een nieuwe bril. Nu heb ik vernomen dat dit gewoon het verdiemmodel is van specsavers. Gewoon de levenscyclus van monturen, pootjes onderdelen zo kort mogelijk heden. Schandalig.

Gewenste Oplossing:

Gewoon een ander pootje, maakt niet uit wat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 01 augustus 2016 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend dat uw scharniertje is gebroken, onze excuses voor het ongemak.

Echter heeft Specsavers geen losse onderdelen omdat wij onze monturen in z`n geheel bestellen. Als de winkel het kan repareren dan zullen zij het ook zeer zeker doen met de materialen die zij hebben maar zij kunnen geen losse onderdelen bestellen, onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Peugeot208