Klacht: scharnieren

op 10 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb juni van dit jaar een stockholm dressoir gekocht en de scharnieren werken niet naar behoren, na 2 keer retour naar de winkel om nieuwe te bestellen (hebben ze niet op voorraad) werkte het nog niet.
vervolgens via de mail en telfoon nieuwe proberen te regelen. en helaas nog geen correct werkende scharnieren.,

Gewenste Oplossing:

werkende scharnieren en op zijn minst een tegemoetkoming in de kosten. Dit heeft me al minimaal 8 uur gekost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chris134