Klacht: Schandalige service

op 14 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Geachte heer, mevrouw van Ziggo

Aangezien ik al weken geen deugdelijke reactie krijg van uw klantenservice op de door mij meermaals gemelde klachten, plaats ik hierbij een bericht op uw klacht.nl . Hopelijk beweegt dit u ertoe om mijn klachten serieus te nemen en een oplossing aan te reiken.

Op 27 mei 2016 heb ik een nieuw contract (Connect & Play complete) afgesloten in combinatie met de Horizon Box zodat ik kon genieten van interactieve televisie en een snellere internetverbinding. Tot op heden heb ik geen werkende internetverbinding en kan ik ook geen gebruik maken van de uitgebreide mogelijkheden die de Horizon Box biedt.

Tot in den treure heb ik contact opgenomen met uw klantenservice. Niet alleen sta ik versteld van de absurd lange wachttijden bij de klantenservice, maar ook de kwaliteit van de dienstverlening is ver ondermaats. Ziggo geeft iedere keer aan mijn klachten in behandeling te nemen en hier een oplossing voor aan te dragen. Iedere keer hoor ik de valse belofte dat het opgelost wordt of dat ik teruggebeld wordt..

Ik zit nu al 2 weken zonder internet en televisie en men kan mij maar niet vertellen wat het probleem is en wanneer dit verholpen gaat worden. Ik eis zsm hetgeen waar ik met u een overeenkomst voor ben aangegaan en een compensatie voor het zeer onaangenaam maken van mijn leven!

Een werkend systeem en een compensatie.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mustapha1