Mijn Klacht:
Op donderdag 15/01 abonnement afgesloten en telefoon besteld die per Ideal betaald was. Vrijdag 16/01 komt de koerier de telefoon leveren maar moest ik opnieuw voor de telefoon betalen. Meteen Vodafone gebeld die dit zouden corrigeren en een nieuwe afsrpaak gemaakt voor levering op zaterdag 17/01. Wederom moest ik weer voor de telefoon betalen. Weer Vodafone gebeld die mij maandag terug zouden bellen maar dit gebeurde niet en dus heb ik hun weer op dinsdag gebeld. Blijkt dat zij problemen hebben met hun systeem en ik zou terug gebeld worden. Dit gebeurde wederom niet en dus heb ik Vodavone weer op woensdag gebeld. Problemen waren verholpen en een nieuwe afspraak gemaakt voor levering op donderdag 22/01. Op donderdag waren er problemen met de scanner van de koerier en konden zij weer niet leveren. Een nieuwe afspraak gemaakt voor levering op vrijdag 23/01 en ja hoor weer problemen met de scanner.
Gewenste Oplossing:
Als de telefoon eindelijk geleverd is

