Mijn Klacht:
Voor het eerst sinds ik bij Vodafone ben heb ik mijn datalimiet overschreden, ik krijg geen melding dat mijn datalimiet op is, ik ben er 325 MB overheen, waaraan weet ik niet want ik heb niets anders gedaan dan in andere maanden. Dat ik eroverheen ben gegaan zal best maar dat je dan voor 325 Mb 100 euro moet betalen is schandalig, mijn vrouw zit bij hollandse nieuwe (dit is een onderdeel van Vodafone) en die kan voor een paar euro de MB”S bijkopen. Hoe kan dat verschil zo groot zijn?
Gewenste Oplossing:
Dat de kosten in mindering worden gebracht


