Klacht: schandalige klantenservice

op 28 september 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Vandaag zou er een monteur komen om de combi magnetron te repareren. Ondanks aandringen om aan te geven op welk dagdeel ze zouden komen, kon/wilde “men” dit niet doorgeven. Echter, ik zou een half uur van te voren gebeld worden door de monteur. Ik ben vandaag om 13.50 gebeld, maar ik heb de telefoon niet gehoord. Om 14.15 kwam ik thuis en trof een briefje aan van de monteur dat hij om 14.10 aan de deur was geweest. Volgens mij is dat 20 minuten na het telefoontje en niet 30 minuten. Uiteraard heb ik meteen contact opgenomen met de klantenservice, waar ik eerst op een onbeschofte wijze door de supervisor Pieter te woord werd gestaan. Mijn klachten werden niet echt gehoord, want er werd gezegd dat ze er niets aan konden doen en de volgende afspraak was (pas!!!) op 7 oktober. Ik was het daar niet mee eens, ik werd bovendien ook nog eens telkens in de rede gevallen door die Pieter, die blijkbaar mij niet eens even kon laten uitpraten. Daar heb ik natuurlijk iets van gezegd, waarbij mij een prettige dag werd gewenst. Het bleek toen dat dat dus het einde van het gesprek was. Schandalig! Geen service en dan ook nog eens op een onbeschofte wijze door notabene een supervisor te woord worden gestaan.

Met een excuses voor het onbeschofte gedrag van klantenservice en met z.s.m. een monteur.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Freddy-Colette