Klacht: Schandalig: Samsung misbruikt Corona!

op 25 mei 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In navolging van mijn eerdere klacht over Samsung is het nog veel erger geworden.

Uiteindelijk maar weer contact opgenomen met de klantenservice via Whatsapp.

Deze keer kreeg ik, na meerdere berichten, antwoord van Diana. Zij gaf aan dat de monteurs ivm Corona niet thuis mochten langs komen. Als de maatregelen versoepeld zouden zijn, kon ik een afspraak inplannen zodat hij toch thuis gerepareerd kon worden.
Ik moest zelf af en toe maar vragen wanneer de maatregelen versoepeld zouden worden was haar reactie op de vraag hoe ik wist of het versoepeld ging worden.

Dus na 2 weken weer contact gezocht hoe het ervoor stond. Dit keer antwoord van Marcus, en wat blijkt: er is helemaal geen regel geweest dat de monteurs ivm Corona niet thuis mochten langs komen.
Corona is gewoon gebruikt als smoes en dit vind ik zeer kwalijk. Uiteindelijk weer met Diana contact gehad en nu kon de monteur ineens niet meer thuis komen. Ze probeerde eerst nog de schuld op haar collega’s af te schuiven, maar gaf uiteindelijk toe dat de regel er inderdaad niet geweest is nadat ik haar berichtjes had gekopieerd.

Ik vind het echt een enorm kwalijke zaak dat Diana een ziekte als Corona gebruikt als excuus om van een klacht af te zijn.

Ik heb zwart op wit dat ze de combimagnetron thuis komen maken als de monteurs weer langs mogen komen. Ook dit gaan ze nu niet meer doen.

Wat een slechte service, en Diana, schaam je dat je Corona gebruikt als excuus om iets op te lossen!!!

Ik heb een klacht geschreven, maar die kan je dus alleen via de app doorgeven en komt bij degene terecht over wie de klacht gaat. Na zeker 10 keer vragen wanneer ik een reactie krijg en of ik hem naar een ander mailadres kan sturen, nooit wat op gehoord (uiteraard niet als de klacht over jezelf gaat …). Dit vind ik ook echt heel slecht aangezien je toch normaal een klacht bij de klantenservice moet kunnen indienen en daar een reactie op hoort te krijgen.

Wees gewaarschuwd voor Samsung, voor mij nooit meer!!!

Afspraken nakomen en NOOIT meer Corona (of een andere ziekte) gebruiken als excuus.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MdDV