Klacht: Schandalig hoe klachten afgehandeld worden!

op 01 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vodafone maakt volop reclame om maar over te stappen naar YOU, het parade paardje van Vodafone. Twee weken geleden ben ik dan ook overgestapt van standaard prepaid naar het \”geweldige\” YOU! Mede door de aantrekkelijke deals die iedere vrijdag verschijnen hebben mij doen besluiten om over te stappen. Spijt als haren op mijn hoofd, direkt na de overstap is het gelazer begonnen. Ik kan mijn verbruik/tegoed NERGENS meer inzien, zowel niet via de Vodafone app. en ook niet via My Vodafone op de website. Heel erg vervelend want ik heb graag controle over mijn verbruik. Uiteraard diverse malen contact opgenomen met de klantenservice en de technische ondersteuning maar het kan zeker nog 2 maanden duren voordat dit kan worden opgelost, te belachelijk voor woorden. Al die tijd heb ik dus geen enkele inzage.

Vandaag wilde ik gebruik maken van een \”geweldige\” YOU vrijdag deal en je raad het al, dat werkt ook niet! De aangeboden superdeals kunnen niet geactiveerd worden. Misleiding heet dat toch? Zie onderstaand de reactie van een medewerkster van de klantenservice:

Bedankt voor uw reactie.

Uw teleurstelling is erg begrijpelijk omdat de functies waar u gebruik van wil maken niet naar behoren functioneren.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de producten naar tevredenheid kunnen worden gebruikt en het is jammer om te horen wanneer dit niet het geval is.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Ik wens u ondanks alles graag een fijn weekend toe.

Linda

Geen oplossing, geen verklaring, een stompzinnig antwoord waar ik niets mee kan!! In haar antwoord wordt mijn vraag totaal genegeerd, daar heb je wat aan zeg!

Ik wil controle over mijn data tegoed/verbruik, dit moet, zoals voorheen, zichtbaar zijn via de Vodafone app.

Als er Crazy Friday deals aangeboden worden wil ik hier gebruik van kunnen maken, niet mensen blij maken met een dode mus!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1964EllenR
x