Klacht: SCHANDALIG

op 07 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde de trein om 23.03 in Venlo naar Reuver pakken. Hier een kwartier in opgesloten gezeten, stroom uitval. Kan gebeuren niks aan de hand, maar om vervolgens via de intercom te horen te krijgen dat er mensen in de trein zaten die (ik citeer) “er maar uit geflikkerd moesten worden”

Gewenste Oplossing:

07-11-2017

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 november 2017 om 06:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste K. Willems,

Wat je meldt bij ons doet mij zeer verbaast staan.
Dit is zeker niet wat wij verwachten van onze collega's.

Ik ga je melding dan ook doorsturen naar de regio zodat zij kunnen uitzoeken wie er werkzaam waren die avond. Ze zullen dan uiteraard hoor en wederhoor toepassen met de werknemers.

Oprechte excuus voor deze respectloze situatie.

Met vriendelijke groet,
^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door K.Willems