Klacht: schandalig!!!

op 23 april 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

na 30x gebeld te hebben en mij dingen beloofd te hebben hebben we nog steeds geen pakket ontvangen. Telkens krijgen we een andere telefonist
aan de telefoon die alleen maar in het systeem kan kijken. We moeten ieder keer hetzelfde vertellen. Slechte service, zou terug gebeld worden, niet gebeurd, ik zou een levering krijgen, niet gebeurd. Er is een simpele vraag voor een pakketdienst, waar is mijn pakket? maar deze kunnen ze niet beantwoorden. Dit is dus ook de eerste en laatste keer dat wij als
bedrijf met UPS wat hebben proberen te verzenden.

Ik ben tevreden als ik mijn pakket vandaag nog ontvang zoals beloofd gisteren.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS