Klacht: Schadeverzekering

op 13 augustus 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

İk ben zwaar opgelicht door ABN AMRO. İk had een hypotheek en pakketverzekering bij ABN AMRO alles onder 1 dak kreeg brandschade als 1 is mij schriftelijk medegedeeld PREMİE niet betaald toen de PREMİE betaald Bleek te zijn valselijk beschuldigd van OPZETTELİJKE brandstichting d.m.v onwettige bewijzen die ook bevestigd is door Openbare MİNİSTERiE toen de PREMİE en brandstichting beschuldiging niet geslaagd is ben ik benadeeld Door ABN AMRO d.m.v mijn woning te veilen met smoesje hypotheek achterstand terwijl geen hypotheek achterstanden Waren en ik heb meer dan 70.000 Euro besteedt om woning te Herstellen met andere woorden ik zou iedereen aanraden hypotheek en verzekeringen niet bij zelfde bank of een dochetonderneming af te slüiten anders is het mogelijk dat iedere klant van een bank opgelicht kan worden zoals het bij mij het geval is als jullie om schriftelijke bewijzen vragen en verlangen kan ik het sturen posten mailen

Als mijn schade wettelijke is betaald en medewerker van ABN AMRO. Zijn wettelijke straf krijgt om de schadeverzekering niet te Willen betalen. Om punten te kunnen Scoren bij zijn Meerdere en hoe de medewerker van ABN AMRO op basis van mijn afkomst in kader van (DİSCRİMİNATİE) en (RACİSME)durft schriftelijk aan te geven dat ik op basis van mijn afkomst het toegestaan is om van OPZETTELİJKE BRANDSTİCHTİNG te beschuldigen mijn wettelijke schade komt op SUBSİDAİRE plaats PRİMİAR is Dit wat voor mij belanrijk is om de schade niet te Willen betalen mij in de gevangenis te laten belanden ging ver afhandeling van Dit kwestie is spoed eisend zo niet dan ben ik genoodzaakt Dit kwestie met alle OFFİCİELE stukken en bewijzen op internet te zetten om series genomen te worden want ik word van de ene behandelaar naar de andere gestuurd van de kastje naar de muur sturen schoot bij mij in de verkeerde keelgat zoals het begrijpelijk zou zijn als het jullie ook zou overkomen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

9 maanden geleden - Beste Zeynal, Om te kijken wat ik in deze situatie voor u kan betekenen, heb ik u opgebeld. Op het telefoonnummer wat u heeft aangegeven, krijg ik u niet te pakken. Kunt u aangeven op welk telefoonnummer u tijdens werkdagen tussen 09:00 en 17:00 het beste te bereiken bent. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. J. van Vloten

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:31 geantwoord

Helaas hebben we geen reactie meer ontvangen op ons vorige bericht. Om de situatie te bespreken is telefonisch contact noodzakelijk. Via de forum sluiten we de klacht, uiteraard kunt u altijd met ons bellen. Via 0900-0024 zijn we 24 uur per dag bereikbaar. Mochten we iets kunnen betekenen, horen we het graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Zeynal