Klacht: schadevergoeding vloer + vergoeding aankoop

op 08 november 2015 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Ik heb gisteren 7-11-2015 een nieuwe halterkit van het merk Domyos bij Decathlon Arena gekocht.
Vandaag 8-11-2015 heb ik hem voor het eerst getest, er zaten ook veerklemmen in het pakket. Één van deze veerklemmen bleek achteraf niet goed want de schijven vielen er allemaal af zo op de houten vloer.

Nu zitten er meerdere putten in mijn vloer en is 1 schijf licht beschadigd.
Een deel van de vloer zal nu vervangen moeten worden.

De halterkit wil/ga ik niet meer in gebruik nemen.
Ook heb ik een halterstang van het merk Domyos gekocht, maar deze is voor mij nu onbruikbaar zonder de veerklemmen en gewichten die bij de halterkit zaten.

Hierbij de link die laat zien hoe makkelijk de schijven eraf kunnen vallen:

Schadevergoeding voor de houten vloer. (welke nog berekend zal moeten worden)

Restitutie van het aankoopbedrag welke €38,90 bedraagt.
(Halterkit €16,95 / halterstang €21,95)

Retournering:
Opties hiervoor zijn dat de halterkit wordt opgehaald, dat de verzendkosten bij verzending worden vergoed of een vergoeding voor de gemaakte reiskosten om deze bij de winkel af te leveren.

Reactie van de melder van de klacht Jason van Veen

1 jaar geleden - Er zijn nog meer foto's gemaakt waar je duidelijk het houtzaagsel op de gevallen halterschijven ziet en de lichte schade aan de halterschijven zelf wat aantoont dat de deuken in de houten vloer ook daadwerkelijk door de gevallen halterschijven zijn veroorzaakt. Ik kan helaas maar één bestand hier plaatsen, maar het is dus wel aantoonbaar mocht het nodig zijn.

Bericht van Decathlon

1 jaar geleden - Beste Jason van Veen, Bedankt voor uw bericht. Allereerst ontzettend vervelend om te merken dat de schijven op uw houten vloer zijn gevallen waardoor er nu beschadigingen op uw houten vloer te zien zijn. Zou u ons wat meer foto's toe kunnen mailen naar klantenservice @decathlon.com? Dan zullen wij uw klacht direct verder in behandeling nemen. Alvast bedankt. Mocht u nog vragen hebben, kunt u dat mij laten weten. Met sportieve groet, Lysanne Klantenservice Decathlon.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:41 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha