Klacht: schade wordt niet afgehaald

op 19 juni 2017 over Unive in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 14 april hebben we een aanrijding gehad tot nu toe er is niks geregeld. unive zegt dat de tegenpartij het formulier niet heeft opgestuurd naar zijn verzekeraar. als ik de tegen partij bel die zegt de informatie al lang te hebben opgestuurd. inmiddels zitten we een auto die niet rijdt

Gewenste Oplossing:

snel afhandelen en de schade vergoeding regelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unive een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unive

Heeft op 20 juni 2017 om 15:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Abdulrahim, vervelend dat deze situatie is ontstaan. Graag zoek ik voor je uit of dit zo spoedig mogelijk opgelost kan worden. Zou je het kenteken van je auto waarmee je een aanrijding hebt gehad willen doorgeven? Dan kan ik de schade erbij zoeken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Matijs

Heeft op 20 juni 2017 om 15:50 geantwoord

Dit is geen oplossing maar informatie opvragen
81 BZ KG is het kenteken

Bericht van Unive

4 maanden geleden - Hallo Abdulrahim, mijn collega heeft vorige week contact met je opgenomen. Zoals is aangegeven zijn we in deze zaak afhankelijk van de verzekeraar van de tegenpartij. Zodra zij ons informatie toesturen, zullen wij de schade verder in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Matijs

Alle klachten die gemeld zijn door Fbtelecom