Klacht: Schade veroorzaakt door monteur en Brugman wilt niet indekken

op 01 juli 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Ik zal u nooit aanraden om een brugman keuken aan te schaffen.
de service is bizar slecht.

monteur “extern partij’ van brugman komt de keuken plaatsen bij ons.
tevens laat de onervaren monteur de keukenkast vallen op onze nieuwe laminaat vloer.
Vervolgens geeft de monteur aan om het onderhands te regelen, het kwam ons zo ontvertrouwd over.
vervolgens laten wij de laminaat verwijderen waar de schade is veroorzaakt, door die schade moesten wij de laminaat plint verwijderen , waardoor er meer schade is ontstaan op de muur.
nu geeft Brugman aan om die schade niet te vergoeden.

Ze komen niet eens met een oplossing,
wij zijn uiteindelijk in een schade post terecht gekomen van bijna 750 euro,

brugman misschien goedkoop, maar op de lange termijn bent u duurder uit!

momenteel hebben wij de rechtbijstand ingeschakeld en ook de radar hierover gemaild!

wanneer de totale schade is vergoed!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 01 juli 2016 om 18:45 geantwoord

Beste heer/mevrouw Maikoe,

Ik zie dat er vanmiddag contact is geweest met uw vaste contact persoon en dat er afgesproken is dat u een offerte voor het herstel van de vloer opstuurt. Ik vertrouw erop dat alles naar tevredenheid wordt opgelost en dat u binnenkort volledig van uw nieuwe keuken kan gaan genieten.

Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Maikoe