Klacht: schade veroorzaakt door Hornbach product – Bostik

op 02 september 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

bitumen coating gekocht bij Hornbach Zaandam, dit bleek na aanbrengen van zeer slechte kwaliteit met als resultaat dat mijn bitumen nu is beschadigd. Vervolgens klantenservice (centraal) gebeld van Hornbach, die sturen weer terug naar de desbetreffende vestiging (Hornbach heeft dus helemaal geen centrale klantenservice). Product dat geleverd is door Hornbach (van Bostik) is zeer slecht, betreft geen zwarte dike bitumen dakcoating zoals afgebeeld op de verpakking, is een zeer slecht drogende, zeer dunne bruine smurrie, lijkt in het geheel niet op bitumen dakcoating en is niet meer te verwijderen na aanbrengen dus zal het gehele dakleer nu moeten vervangen

Vergoeding vervanging dakleer alsmede gemaakte materiaalkosten van verbruiksartikelen plus kosten bostik bitumen coating en primer

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Heeft op 23 januari 2017 om 21:20 geantwoord

Probleem zelf opgelost waardoor ik veel extra kosten heb gehad: dakdekker heeft 3 jaar oud/beter gezegd jong dakleer moeten vervangen nadat dit geheel verpest is door de bruine plakkerige vloeibare rotzooi die hornbach verkoopt. Fatsoenlijk bedrijf zou zulke troep niet verkopen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 07 februari 2017 om 13:52 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht basdew

8 maanden geleden - er is geen vervangend product aangeboden destijds en het product is in een droge periode aangebracht, en ja ook na plaatsen is het geruime tijd, meer dan een week !, droog geweest. Ik heb het probleem zelf laten oplossen omdat klachtafhandeling van uw zijde niet praktisch was en heb de kosten voor herste -vele malen groter dan de kosten van het gekochte materiaal- dan ook zelf betaald. Laatste keer dat ik iets bij Hornbach zal halen

Alle klachten die gemeld zijn door basdew