Klacht: schade veroorzaakt door Hornbach product – Bostik

op 02 september 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bitumen coating gekocht bij Hornbach Zaandam, dit bleek na aanbrengen van zeer slechte kwaliteit met als resultaat dat mijn bitumen nu is beschadigd. Vervolgens klantenservice (centraal) gebeld van Hornbach, die sturen weer terug naar de desbetreffende vestiging (Hornbach heeft dus helemaal geen centrale klantenservice). Product dat geleverd is door Hornbach (van Bostik) is zeer slecht, betreft geen zwarte dike bitumen dakcoating zoals afgebeeld op de verpakking, is een zeer slecht drogende, zeer dunne bruine smurrie, lijkt in het geheel niet op bitumen dakcoating en is niet meer te verwijderen na aanbrengen dus zal het gehele dakleer nu moeten vervangen

Gewenste Oplossing:

Vergoeding vervanging dakleer alsmede gemaakte materiaalkosten van verbruiksartikelen plus kosten bostik bitumen coating en primer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door basdew