Klacht: Schade rugwand spoelkast ordenr20026055609

op 24 augustus 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Hoi ik heb net te horen gekregen dat ik zelf maar de rugwand zelf maar moet demonteren en maar moet monteren ,maar ik vind dat ik dat zelf niet moet doen en heb de consumentenbond gebeld en die zeggen het zelfde want volgens de CBW wat hun zeggen mag ik er geen hinder en koste ervan krijgen en dat heb ik nu wel hoop dat dit opgelost kan worden zonder enige hinder en kosten gr ton Korenhof

Als de rugwand gemaakt word

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 weken geleden - Beste meneer Korenhof, Wat vervelend om te lezen dat u een hinder ondervindt heeft betreft de rugwand van de spoelonderkast. Ik ga uw bericht in behandeling nemen, er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 24 augustus 2017 om 16:32 geantwoord

Beste meneer Korenhof,

Uw klacht is reeds in behandeling genomen door mijn collega van de klantenservice. Er is aangeven dat de rugwand niet zal worden gemonteerd, in deze blijven wij bij ons standpunt. Mocht u hier nog contact over wensen dan verwijs ik u graag door naar onze klantenservice.

Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 24 augustus 2017 om 16:37 geantwoord

Dat ik het kapot heeft en voor heel betaald heb en nu moet ik 62 euro gaan betalen wat mijn fout niet is ik zal weer contact opzoeken met de consumentenbond want ik vind het knap asociaal dat ik zo behandeld word

Alle klachten die gemeld zijn door Tonkorenhof