Klacht: schade niet uitbetalen

op 18 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakketje met racefiets wielen in speciale wielen doos met extra verpakkingsmateriaal aangetekend verstuurd naar koper in belgie, koper heeft mij na uitpakken wielen mij gebeld dat de wielen zijn beschadigd en dat de doos aan de binnenzijde maar ook lichtelijk aan de buitenzijde was beschadigd , heb dit met alle info en duidelijke foto,s opgestuurd naar post.nl , ze zouden binnen 30 dagen een reactie geven, dit heet onderzoek waar het nu fout is gegaan , maar na 30 dagen geen reactie , dus 3x na de tijd zelf gebeld maar degene die het dossier in behandeling had was er niet , gelukkig na lang aandringen heeft een ander dit over genomen , en binnen week een mail dat de klacht werd afgewezen, redenen de wielen waren niet goed verpakt en de koper had getekend voor ontvangst , onbegrijpelijk hoe makkelijk post nl zich hier mee afdoet

wanneer postt.nl zijn verantwoordelijkheid neem en de schade betaald

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2016 om 16:08 geantwoord

Geachte heer Kleinjan,

Uit uw bericht begrijp ik dat de racefiets wielen die u verzonden heeft beschadigd zijn aangekomen. Dit heeft u een tijdje geleden al gemeld en er is een onderzoek geweest naar de beschadiging. Echter bent u het niet eens met de uitkomst van dit onderzoek. Het spijt mij zeer van deze situatie. Ik heb de case voor u nagekeken en ik heb gezien dat u inmiddels weer een e-mail heeft gestuurd. Helaas is uw case behandelaar de heer Wagenaar momenteel afwezig tot 1 augustus 2016. Ik wil u vragen de reactie van de heer Wagenaar af te wachten.

Alle klachten die gemeld zijn door jankleinjan