Klacht: Schade laminaat

op 12 september 2018 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Op 12-6-2018 kwam een monteur van bosch onze koelkast maken, hij heeft de koelkast naar voren geschoven om te kunnen werken en toen die klaar was is die weggegaan.

Toe ik savond thuiskwam zag ik dat de laminaat onder de koelkast behoorlijk was beschadigd de bovenste beschermlaag van de laminaat is helemaal weg en je ziet een soort van houtmdf laag eronder.

Ik vrouw of iemand wist waar dit van was en ze zeiden dat heeft de monteur van de koelkast gedaan.

Ik heb hier fotos van gemaakt en gelijk de volgende dag contact opgenomen met Bshg(bosch) ik kreeg een mevrouw aan de lijn die niet fatsoenlijk Nederlands sprak en zij zat op de klachten afhandeling ze wilde me helemaal niet helpen bij aandringen kreeg ik een e-mail adres waar ik de fotos heen kon sturen zodat ze zelf een beeld hadden bij de schade en dat dit niet om een krasje ging maar echt SCHADE.

Zelfde dag nog fotos gestuurd en gevraagd wat ze eraan gaan doen, omdat de koelkast niet correct gerepareerd is en de monteur een paar dagen later weer moet komen.

Dezelfde monteur is vervolgens weer op 18-06-2018 en 21-06-2018 weer geweest om de koelkast te maken en ik heb weer elke keer na zijn bezoek fotos gemaakt van de schade die steeds erger werd omdat hij zo lomp weg de koelkast naar voren trok en niks gaf om de schade die hij veroorzaakt heeft.

Op 3 augustus heb ik bericht gekregen van Bosch met de mededeling dat de schade is afgewezen. Omdat de omdat bij aankomst had geconstateerd dat de laminaat zo zacht was als karton maar er toch voor heeft gekozen om deze naar voren te trekken met alle gevolgen van dien, en deze monteur zou dit bij de persoon die toen aanwezig was aan hebben gegeven dat er schade zou kunnen ontstaan, maar dat die persoon er heel luchtig over heeft gedaan en zei “dat maakt niet uit”

Ten eerste als monteur zijnde als je ziet dat een laminaat al schade heeft en er uitdoet als karton dan ga je daar toch geen koelkast van 50kg overheen trekken???

Ten tweede hij kon de bewoner vragen om de koelkast naar voren te trekken zodanig dat hij zijn werkzaamheden kom voortzetten en deed de bewoner dit niet dan had hij de opdracht simpelweg moeten weigeren maar daar heeft hij niet voor gekozen. Sterker nog hij heeft dit tot 3x weer gedaan.

Schade opnemen en verhelpen, zelfde type laminaat laten plaatsen, schade zit in de keuken dus deze kan door behoorlijk snel gaan rotten door schoonmaak of door vocht, in dat geval moet de laminaat vanaf de woonkamer tot de keuken compleet vernieuwd worden omdat dit 1 geheel is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K.M....