Klacht: schade inzake annulering retourvlucht

op 17 mei 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

retourvlucht 4 mei 2016 Den Pasar-Singapore-Amsterdam KL0836
is gecanceld om ongeveer 21.00 uur.
Niets vernomen van KLM (personeel).
Zijn na lang wachten op vliegveld gedropt in een bus zonder onze bagage
zonder te weten waar naar toe of wat de bestemming was.
We zijn met de bus gebracht naar het NOVOTEL in Nusa Dua.
Deze mensen waren niet op de hoogte gebracht door de KLM dat wij bij het NOVOTEL een overnachting zouden maken.
Hadden de hele middag en avond niets gekregen in vorm van eten of drinken.
Moesten bij aankomst bij NOVOTEL 500.000 rph storten als we wat te eten of drinken wilde krijgen.
-‘s-morgens op computer bij Novotel gekeken naar onze vlucht, er zou iemand van KLM aanwezig zijn om 16.00 uur op het vliegveld. en we hebben ook een foto gemaakt van onze nieuwe vlucht naar Amsterdam op het telefoontpestel van L. Franken.
Er was niemand aanwezig van de KLM zoals beloofd.
Weer wachten en we werden van hot naar her gestuurd.
Niemand wist waar hij aan toe was, ook het personeel van de vlieghaven in Bali niet.
Weer zonder eten en drinken, we konden niets kopen want we waren de douane al gepasseerd.
Een gedeelte van de passagiers werden via Kuala Lumpur met aansluitende vlucht naar Amsterdam gestuurd, ander gedeelte via Singapore.
Wij kregen een vlucht naar Jakarta, dan naar Singapore en dan naar Amsterdam.
De vlucht naar Jakarta is een binnenlandse vlucht dus moesten we naar het andere vliegveld, Nationale vlucht.
We werden met een “golfkarretje” over de grote weg naar het andere vliegveld gebracht.
Weer opnieuw inchecken, boarden en instappen,
rollater was al weg , kan moeilijk lopen ivm MS, moest 6 trappen naar beneden lopen dan nog 200 meter lopen naar vliegtuig, weer de trap oplopen om in het vliegtuig te komen.
Bij alle terugvluchten geen gebruik kunnen maken van de comfortstoelen waar we extra voor betaald hadden.
En we weten nog steeds niet wat het probleem is geweest, waarom de vlucht werd gecanceld..
Door deze vertraging van 1 dag zijn wij ook nog een zakelijke transactie misgelopen(hebben een autobedrijf).
Dit is in grote lijnen gebeurt, ze hebben ons ook geadviseerd om een advocaat in de arm te nemen die kennis van zaken heeft van Europees recht, maar ik wil eerst even afwachten wat het antwoord van de KLM wordt.
Wij vliegen 2X per jaar naar Bali en hebben dit nog nooit meegemaakt.
Wij vlogen altijd met Malaysia Airlines maar die vliegt niet meer vanaf Schiphol.
Wij hebben vertrouwen in een goede afloop.
Bij voorbaat onze dank L.J. Franken en
partner J.A.H.M. Broos
onze vliegtickets waren 074 2498783177
074 2498783178
Ons boekingscode is : 8LJIZL

Wij vernemen graag wat de KLM hiermee kan doen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leona10
x