Klacht: Schade fiets

op 11 maart 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Het achterwiel van mijn dochters fiets (btwin elops. 300) is tijdens het fietsen doorgezakt en is er een behoorlijke slag in het wiel gekomen. We hebben de fiets ingeleverd in Leeuwarden en die hebben hem ter reparatie doorgestuurd naar België. Vanuit België kregen we tot onze verbazing te horen dat zij dachten dat de fiets een aanrijding heeft gehad en dat niet alleen het wiel maar ook de remkabel en de tandwielen beschadigd waren. En dat er geen sprake was van garantie. Dat ik de fiets inleverde was alleen het wiel beschadigd verder niks, het klinkt misschien ook wel ongeloofwaardig maar ze is echt tijdens het fietsen door het wiel gezakt. in mijn optiek een geval van een zwakke plek in het wiel door constructie fout.

Ik zie graag dat het achterwiel kosteloos vervangen wordt, mocht de remkabel en de tandwielen beschadigd zijn zie ik dit ook graag gerepareerd worden. Er is immers geen sprake van een aanrijding, vandalisme of iets dergelijks maar een gevalletjes vroegtijdige metaalmoeheid.
Referentie mail contact ticketnr: 6710

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 15:03 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha