Klacht: Schade door product (gym-bal) aan bureau

op 13 januari 2016 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Bal gekocht en in niet opgeblazen toestand op bureau gelegd om later op te blazen . Zat paar uur later aan houten bureau vastgeplakt, wel los te krijgen , maar pik is met geen mogelijkheid meer van het bureau te verwijderen.
Klacht wordt na e-mailcontact en na telefonisch contact totaal niet serieus genomen , dwz wordt zelfs weersproken, terwijl bij het terugsturen naar decatlon de bal aan alle kanten kleefde.
Ik krijg als zoethoudertje een kortingscode van 10 euro, terwijl mijn nieuwe bureau van 400 euro verpest is.

Dat mijn klacht serieus wordt genomen en er een passende schadevergoeding voor mijn bureau komt.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:43 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Bericht van Decathlon

3 weken geleden - Beste, Bedankt voor je bericht. Wij hebben helaas niets gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag. Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

Heeft op 31 juli 2017 om 21:02 geantwoord

Nee helaas is deze klacht nog niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door jfbolderink