Klacht: Schade afhandeling na aanrijding

op 25 december 2012 over Unive in de categorie Verzekering

Na een hele kleine anrijding is er door de tegenpartij een buitensporige reparatie nota gepresenteerd aan Unive. Zonder enig onderzoek,zelfs na diverse malen aandringen mijnerzijds, is door Unive het schadebedrag aan de tegenpartij uitgekeert.
Na uitkering nog diverse malen Unive opgeroepen tot onderzoek van het schaderapport, echter hult Unive zich in stilzwijgen.
Zonder kennisgevening is mijn bonus/malus trede, ondanks 23 schade vrije jaren, terug gezet naar 62%.
Helaas is het toevoegen van bestanden, voornamelijk correspondentie, niet mogelijk aangezien Unive verbiedt correspondentie te verspreiden aan derden.

Aangezien het schaderapport volgens Unive gesloten is, lijkt heropening uitgesloten.
Een herstel van de bonus/malus trede zou naar tevredenheid zijn.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, We hebben uw klacht in behandeling genomen en komen hier z.s.m. op terug. Met vriendelijke groet, Univé Verzekeringen team Webcare, ^BR.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unive een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unive

Heeft op 14 januari 2013 om 13:58 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw klacht/ De klacht is bij Univé behandeld. Om uw privacy te beschermen, gaan wij hier niet inhoudelijk op uw klacht in.
Inmiddels heeft u hiervan een schriftelijke reactie ontvangen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Univé ^BR

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Unive beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door willow21769