Klacht: Schade aangericht maar niet volledig vergoed

Merelbb op 12 februari 2021 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik sta nog steeds versteld hoe slecht er wordt omgegaan met klanten door dit bezorgbedrijf. Wasmachine besteld, vergaderingen afgezegd voor de bezorging maar ze kwamen niet opdagen. Zelf moeten bellen, ander moment moeten vinden voor de dag erop. Vervolgens komen ze langs op een zelfgekozen moment, net tijdens een vergadering. Ik doe snel de deur open en hoor een harde knal beneden, als ik na afloop ga kijken zit er een gat in de deur van onze meterkast. Post NL wil nu slechts 15% vergoeden van de schade (na lang aandringen, eerst helemaal niks). Belachelijk hoe lang het duurt om klachten af te handelen (ik heb een maand gewacht op reactie). Verder wisten de bezorgers de wasmachine niet aan te sluiten en moesten we zelf aan de slag (wel betaald overigens, voor deze service). Dat dit überhaupt wordt getolereerd binnen de organisatie, ik sta perplex. Zou niemand deze service aanraden.

Als de geleden schaden wordt vergoed.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 17 februari 2021 om 09:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Merelbb