Klacht: Schade aan mijn auto

op 03 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reed gister in Leiden zuid-west met mijn golf 5 toen ik moest stoppen voor een Arriva bus (400 ik weet dit niet zeker). Ik stopte bij de bevredigingsplein voor de haaientanden, toen de bus langs reed raakte hij mij aan de linkerzijde van mijn auto. De bus reed gewoon door. Uit verontwaardiging en shock ben ik niet achter de bus aangegaan. Ik heb nu een aantal duidelijke krassen aan de linkerzijde van mijn auto. Het voorval vond plaats op 02-10-2016 om een uur of 22:45. De bus reed op de vijfmeilaan en ging rechtdoor richting de vrijheidslaan. Als u mij een adres geeft waar ik het schadeformulier naar kan opsturen, zorg ik dat dit zo spoedig mogelijk geregeld wordt.

Ps: ik kan u eventueel foto’s sturen van de geleden schade

Met vriendelijke groet,

Nadir ben Azouz
0659136850

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn auto weer wordt zoals die voor het incident was

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Arriva is afgesloten door de melder van de klacht.

Heeft op 05 oktober 2016 om 12:58 geantwoord

Oke dank u wel , en naar wie kan ik de aansprakelijkheidsstelling opsturen ( kan dit ook via de mail) ?

Mvg,

Nadir ben azouz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 oktober 2016 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Nee, helaas niet. Je kunt dit naar hetzelfde adres sturen.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Nadir1996

1 maand geleden - Oke dit begrijp ik niet helemaal want een aansprakelijkheidsstelling moet ik naar jullie verzekering sturen ?

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Hoi Nadir, Per mail kan helaas niet, maar je kunt wel een schade/letsel melding doen via het contactformulier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadir1996