Klacht: Schade aan bagage.

op 01 mei 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Beste Sunweb,

Afgelopen week ben ik met jullie bus op skivakantie geweest. Het was erg druk en de bus zat vol. Daardoor was er niet voldoende ruimte in de bus voor bagage en was er dus een aanhanger meegenomen door jullie. Deze werd dermate vol gestouwd dat daar mijn skihelm die in mijn tas zat is ingedeukt. mijn tas lag helaas ergens midden in de stapel waardoor er aardig wat gewicht boven op moet hebben gelegen. Een beschadigde helm (deuk) is niet meer 100% veilig om te gebruiken.

Een schade vergoeding van 103,99 voor de aanschaf van een nieuwe veilige helm.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

3 maanden geleden - Beste Jesse, Bedankt voor jouw bericht. Vervelend om te lezen dat je schade hebt aan je bagage. Ik heb jouw bericht doorgestuurd naar mijn collega's van de afdeling Customer Support. Binnen 4 weken ontvang je een inhoudelijke reactie op jouw klacht. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 04 mei 2017 om 10:26 geantwoord

Beste Jesse,

Ik heb begrepen dat je telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's van de afdeling Customer Support. Sunweb is niet aansprakelijk voor de bagage. Dit vermelden wij ook duidelijk in onze voorwaarden, op onze website en in de reisdocumenten. Compensatie vanuit Sunweb is daarom helaas niet mogelijk. Misschien kun je proberen om via jouw reisverzekering de schade te verhalen?

Ik ga er vanuit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens je namens Sunweb nog een leuke dag vandaag!

Team webcare Sunweb

Heeft op 04 mei 2017 om 11:34 geantwoord

Beste sunweb,

Laat dan klanten zelf hun bagage inladen als jullie er niet voor aansprakelijk willen zijn. De manier waarop jullie personeel alles in de bus probeert te proppen heb ik in al mijn busreizen nog niet gezien. Ook werd teveel bagage zoals vermeld in de papieren niet geweigerd, maar er bij gepropt. Jammer deze ervaring te hebben gehad na jaren lang mijn vakanties bij jullie te boeken. Tijd voor wat anders..

Groet,
Jesse