Klacht: Niet doen, pas op zeer onbeschofte personen en onbetrouwbaar werk!!!

R.RRR op 12 oktober 2022 over Saricar in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben iemand die nooit een slechte reactie/klacht plaatst, persoonlijk houd ik daar helemaal niet van!
Maar voor Saricar ”moet” ik een uitzondering maken, OM MIJN MEDE MENSEN TE HELPEN EN TE WAARSCHUWEN voor dit tuig, stelletje onbeschofte hufters..

Waardeloos bedrijf, ze komen je ketel niet checken ook al heb je garantie, uit pure frustratie heb ik een ander loodgieter laten komen om hun werk opnieuw te checken en repareren, (klopte niks van hun werk Saricar)
Mijn hagelnieuwe ketel met garantie heeft al sinds dag 1 klachten, niemand komt langs om je te helpen en je kan maanden bellen.

Waarschijnlijk zijn dit een stelletje ongelukkige dieptrieste middelbare hufters die lui zijn geworden en er gewoon geen zin meer hebben, zodra de offerte extra duur is, dan staan ze 1 dag later op de stoep, met een grote glimlach.
Het zijn gewoon klassieke hufters van de oude stempel, je kent ze wel, me een grote bek aan de telefoon.
Ik zeg niet doen, er zijn genoeg andere loodgieters..
Ps. ik ben extra vriendelijk geweest om er voor te zorgen dat de kids niet in de kou zitten, maar hier word geen rekening mee gehouden.. Ik word gewezen op het feit dat ik niet me mijn vrouw aan de telefoon spreek als ik vraag of ze nog op de afspraak van vandaag komen, ze zijn nooit langs geweest en mijn vrouw heeft 2 uur moeten wachten voor niks. PAS OP!!!

Gewenste Oplossing:

geen oplossing, dit is een waarschuwing voor andere klanten!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Saricar

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Saricar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.RRR