Klacht: Sarenza levert niet en is onbereikbaar

op 24 juli 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een week geleden bericht gehad dat mijn schoenen ‘onderweg’ waren plus vermelding van track and trace. Vandaag, een week later nog niets binnen. DHL gebeld, ze zeiden dat het pakketje is aangemeld maar niet fysiek aangeleverd.

Sarenza is op alle manieren onbereikbaar.

Ik heb het bedrag van de schoenen volledig voldaan.

Gewenste Oplossing:

Binnen 3 werkdagen de schoenen in huis (ik heb ze nodig voor de vakantie volgende week) of zo spoedig mogelijk geld terug

Ik ben ook pas tevreden als Sarenza normaal met haar klanten om begint te gaan, opeens lees ik dat ik niet de enige ben met dit probleem. Jammer, je zou denken dat de webshops van tegenwoordig dit soort onzin niet meer uithalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikwilmijnschoenen