Het begon al met het feit dat de bestelling veel langer onderweg was dan de aangegeven tijd. Eenmaal ontvangen rook de broek erg naar (fabriekslucht) ik heb deze dan ook van de kaartjes ontdaan en gewassen. Na een korte draagtijd... Lees meer
op 20 januari een bestelling gedaan nog steeds niets ontvangen. Slechte klanten service, niet bereikbaar. Wel steeds berichten van Afterpay dat je moet betalen.
Ik heb contact opgenomen met VD Sans online is degene die de spullen verstuurd. Lees meer
Gisteren avond laat om 22.00 uur ging de deurbel,kinderen lagen al op bed ,ik ook ivm een enkeloperatie, en mijn man stond onder de douche om ook daarna naar bed te kunnen gaan,wij vinden dit geen tijdstip om... Lees meer
Kleding retour gestuurd, kreeg een melding het naar wasmiddel zou ruiken.
Pakket terug gekregen alles ruikt compleet nieuw. Er was ook maar 1 ding gepast. Na email contact krijg ik uiteindelijk te horen dat het pakket te laat is ontvangen..hier bewijs... Lees meer
Doordat ik betrokken was bij een ernstig ongeval, waren mijn bestellingen te laat retour gestuurd. Contact gehad met de klantenservice en voor een keer zou geen probleem zijn. Alles terug gestuurd en daarna bericht dat het te laat was en... Lees meer
Shirt van Geisha gekocht, een keer gedragen en shirt scheurde na de was. Vergoeding gekregen van 7,50 voor reparatie naaister thuis. Keurig gemaakt. Tweede keer dragen, wassen en opnieuw scheur erin op andere plek.
Men vroeg foto te sturen en reageert... Lees meer
Pakket optijd aangemeld voor retour, door quarantaine het pakket een aantal dagen te laat retour gestuurd. Hier heb ik toen telefonisch contact over gehad. Dit was allemaal geen probleem. Nu ik het pakket retour heb gestuurd krijg ik de mail... Lees meer
Wegens omstandigheden kon ik niet eerder de artikelen retourenen. Na telefonisch overleg, helaas de naam vergeten te noteren, heb ik deze (op eigen kosten (was mijn keuze)) geretourneerd met een begeleidende brief.
Nu ben ik al een aantal e-mails verder en... Lees meer
Paar keer bestelling geplaatst bij Sans online en bezorging gaat prima maar het retourneren is problematisch. Al paar keer aangegeven dat de optie voor het downloaden van retouretiket niet zichtbaar is en i.p.v. een alternatief te bieden reageert men gemakshalve... Lees meer
In januari 2021 heb ik 2 bestellingen gedaan van het merk Lerros. Hoewel ik in het begin best tevreden was met de poloshirts
ontstonden na enige tijd kleine gaatjes in beide shirts, ongeveer 15 tot 20cm van de onderkant van... Lees meer