Klacht: Badkamer meubilair die niet is geschikt voor de badkamer.

Sevgikurt op 27 mei 2019 over Sanidirect in de categorie Badkamer bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb bij Sanidirect badkamer meubilair aangeschaft voor mijn huis. Helaas zag mijn kast na een jaar er niet meer uit zoals die eruit hoorde te zien. De materiaal van de kast was opgezwollen en vielen er stukken uit elkaar. Dit hebben wij bij Sanidirect gemeld en zij hebben gecontroleerd of wij wel ‘gebruikersvriendelijk ermee om zijn gegaan’ uiteindelijk kregen we zelfs complimenten over dat we er heel netjes mee om zijn gegaan. Wij kregen een vervanging en helaas hebben wij nu weer hetzelfde probleem, echter wilt Sanidirect de schuld dit keer op ons afschuiven. Zij melden ons terug te bellen maar bellen niet terug.
Mijn enige conclusie is dat dit materiaal niet geschikt is voor de badkamer! en dat de klantenservice van Sanidirect onbeschoft is en niet mee wilt denken aan een oplossing.

Daarnaast zijn we naar de vestiging terug gegaan waar wij de meubilair hadden aangeschaft in Kaatsheuvel. Meneer zij dat hij tijdens kantooruren contact zou opnemen met de klantenservice en dat hij het met ons zou terug koppelen dit is niet gebeurd. Hij zei tevens dat die alleen nog op donderdag werkt. Ik heb dinsdag Sanidirect gebeld om na te vragen of er wat meer bekends was, maar het was duidelijk dat ik diezelfde meneer die eigenlijk op dinsdag zogenaamd niet werkte gewoon aan de lijn had. Hij verhoogde zijn stem en zei letterlijk ik hoorde net toevallig van een collega dat hij ze donderdag gaat bellen toch. Nou meneer zei dat die het donderdag met ons zou terugkoppelen maar oke.

Gewenste Oplossing:

Ten eerste wil ik gewoon netjes terug gebeld worden als dat mij beloofd is. Ik wil dat Sanidirect accepteert dat deze meubilair NIET geschikt is voor de badkamer en dat ze mij mijn geld moeten terug betalen of mij verstrekken met een ander meubilair.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanidirect

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanidirect nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sevgikurt