Klacht: slechte service

MikeBlack op 12 december 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Na de laatste update word mijn mobiel heel erg heet hij laat heel langzaam op en is binnen korte tijd weer leeg. Nadat ik hem had opgeladen en ik hem van de tafel wilde pakken was hij zo heet dat ik hem uit schrik heb laten vallen. Er zit nu een barstje aan de achterkant. ik heb samsung opgebeld en kreeg als advies naar een service winkel te gaan aan de lijnbaan. Ik kreeg daar te horen dat ze het probleem niet kunnen oplossen maar dat ik hem op moet sturen. Nadat ik hem heb opgestuurd krijg ik een rekening van 181 euro. Ze vertellen me dat me garantie is vervallen omdat me mobiel een schade heeft. Dat is het barstje van toen ik hem uit schrik heb latten vallen toen hij zo heet was geworden.

Ik ben tevreden als ik een kosteloos een nieuwe batterij heb gekregen. Dat barstje kunnen ze laten zitten dat ding is net een jaar oud. Ik heb niet om een nieuwe update gevraagd en dit probleem hebben meerdere mensen dus Samsung weet dat dit niet van mij komt. Ik heb al heel wat jaren Samsung telefoons nooit een probleem gehad altijd dik tevreden tot nu.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door