Mijn Klacht:
Ik ben nu anderhalve maand in het bezit het bezit van een Samsung Galaxy S7. Sinds een aantal weken krijg ik uit het niets de volgende melding: ‘Poort controleren – Er is vocht gedecteerd. Als u uw apparaat wilt opladen, moeten oplader/USB -poort droog zijn.
De laatste dagen lijkt het probleem erger te worden terwijl het toestel zelf niet nat is geweest. Met veel moeite laadt het toestel zichzelf nog wel eens op, maar het probleem lijkt zich niet op te lossen. Inmiddels heb ik met verschillende middelen geprobeerd het toestel op te laden, maar niets lijkt te werken. Dit lijkt mij niet de bedoeling na anderhalve maand in gebruik te zijn geweest.
Ook heb ik de telefoon al een keer terug gezet naar de fabriek instellingen, maar ook dit lijkt niet te werken. Bij een reparatiewinkel werd mij vertelt dat ik voor 200 euro de connector kon laten vervangen, maar dit heb ik nog afgehouden.
Gewenste Oplossing:
Graag het probleem opgelost hebben, over het algemeen ben ik over het toestel en het gebruik zelf heel tevreden, maar zonder batterij wordt het natuurlijk moeilijk om dit toestel te gebruiken.
Is het bijvoorbeeld mogelijk om het toestel nog om te ruilen voor een ander? De garante die ik heb met het abonnement erop zou 24 maanden moeten zijn. Of kan men er eens naar kijken zonder dat ik meteen zomaar 200 euro hoef te betalen zonder de garantie dat het dan is opgelost of dat het probleem zich niet opnieuw voordoet.
