Klacht: lange reparatie tijd Galaxy S7

M boyer op 02 december 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 2 weken aanschaf van een Galaxy S7 is het gevallen en display kapot. Via officiele Samsung reparatiedienst Dr Mobile opgestuurd op 28 september. Kosten reparatie: 356 euro (was geen garantie) die je vooraf moet betalen. Na 2 maanden gebeld en nog steeds niets. En ze weten ook niets. Samsung heeft leveringsproblemen van de displays zeggen ze. En dat is t….gewoon wachten dus.

Gewenste Oplossing:

Laat me tegen extra (zoals is al gedaan heb met die 365 euro) gewoon deze omruilen voor een nieuwe. Dan kan ik vooruit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door