Klacht: Samsung wil mijn Note 8 niet maken (glasbreuk!)

op 12 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Duidelijk een klacht…..ik ben al jaren een Samsung fan in alle opzichten (tv smartfoon koelkast wasmachine etc) Nu heb ik al jaren de note als smartfoon zoals ook nu de Note 8
Ik wilde graag de note 8 met 256 gb en die was alleen te verkrijgen via Hongkong …Aangezien dat bij eglobal heel makkelijk te kopen is heb ik dat gedaan …Met alle vertrouwen dat Samsung Samsung is waar je ook bent….
Helaas is dat nu helemaal in het water gevallen (mijn liefde voor Samsung!)
Ik laat door toeval mijn Note 8 vallen en het scherm is gebarsten (tel werkt verder super)
Ik krijg het gelukkig vergoed van de verzekering ..Dus ik meld mijn telefoon aan bij Dynafix en via internet lijkt alles super te verlopen,een dag later staat er een man aan de deur en neemt mijn telefoon keurig mee in een koffertje.
Ik blij met het volle vertrouwen op Samsung dat het helemaal goed komt (zoals altijd met Samsung!)
Een dag later krijg ik via de mail bericht dat mijn telefoon niet word gemaakt omdat ik hem niet in Europa gekocht heb (mijn note 8 met 256 gb is helemaal niet te koop in europa,ik was gedwongen hem daar te kopen)
Nu krijg ik mijn ongerepareerde note 8 terug als ik eerst 59 euro betaal ….en ik zit straks thuis met een kapotte note 8 waar ik dus mee naar de turkse man om de hoek heen moet om hem alsnog te laten repareren…
Maar ik wil eigenlijk alleen maar zaken doen met SAMSUNG!!
Dit doet mij erg zeer als gewone burger die via internet een Samsung telefoon koopt die hier niet te kopen is…
Ik heb net de 59 euro overgemaakt en zal nooit meer positief praten over samsung en voel mij erg verlaten en vergeten door samsung.
Het zal jullie waarschijnlijk worst zijn natuurlijk maar ik ben even mijn gevoel op papier kwijt…
Veel plezier met mijn 59 euro ,want dat komt er nog even extra boven op…als zout in mijn tranerige ogen!!!
gr ronald van Rijnswou

Gewenste Oplossing:

Als mijn Note 8 gerepareerd word uiteraard....

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronmar59