Klacht: Samsung wasmachine koolborstels na 2jaaren 2maand stuk

op 24 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Wij hebben een eco bubble wf71f5 wasmachine na 2,2 jaar dus net buiten garantie zijn de koolborstels terug. De helpdesk van Samsung is een ramp eerst houden ze u een uur!!!aan het lijntje help deks is in Nederland word van belgie naar daar doorverbonden!!. Ze kennen er niks van!! Dus omdat de garantie van 2jaar toch vervallen was deed mijn man de machine open via een Nederlands forum te weten gekomen dat het jawel de koolborstels waren. Hopen gezocht want bij Samsung verplicht men de klant om een volledige motor 169 euro te kopen terwijl de koolborstels 19euro kosten!!!! We vonden ze op een Nederlandse site Ik ben die weg werpconsumptie van veel bedrijven zo moe !!! Dat het een schande is het is echt de consument in het zak zetten daar moet op Europees beleid wat aan gedaan worden!!!het word echt te veel de dienst na verkoop van Samsung is echt zeer slecht!!!
Mgv mich uit belgie

Er moet dringend wat gedaan worden aan de wegwerpconsuptie van veel bedrijven!!!! Het loopt de spuigaten uit!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Osso