Klacht: samsung wasmachine

op 31 oktober 2017 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

ons wasmachine van nog geen jaar oud, startte afgelopen maand niet.
samsung gebeld, door verwezen naar ce repair.
2 weken moeten wachten voor er iemand langs kwam.monteur kon de euvel niet vinden,waarschijnlijk de printplaat, alleen hadden ze die niet op voorraad.
1 week later, nieuw printplaatje erin en hij draaide weer.
2 weken verder, weer stuk. zelfde verhaal,
1 week later komt ce repair, kijken zoeken,en ja hoor weer een een nieuw printplaatje. en wasmachine draait weer op volle toeren.en om het nog mooier te maken 2 weken verder weer stuk.
1 week moeten wachten, monteur komt weer langs. kan niks vinden, hij denkt dat het de printplaat moet zijn, maar ja weer niet op voorraad nog een week wachten.
monteur komt weer langs
printplaat er in en de wasmachine draait weer. bij de eerste was geeft die weer de geest.weer hetzelfde ritueel.bellen en weer wachten. we hebben nog tegen de monteur gezegd, dat we nu wel recht hebben op een nieuwe wasmachine of geld terug. dat klopt geeft hij toe, maar bij buitenlandse mensen gebeurt dat niet zo snel.
samsung gebeld en een melding van gemaakt, en gevraagd hoe zit het met de garantie, want dit kan zo niet langer doorgaan. en wat denk je, de monteurs van ce repair bepalen of je recht heb op een nieuw wasmachine, ik heb er echt geen vertrouwen meer in.

het is echt te belachelijk voor woorden. ik ben geen monteur maar als je straks voor de 4e keer een printplaat komt vervangen. lijkt het me wel duidelijk dat de wasmachine stuk is of dat je het goed moet na kijken of repareren. want zo is het wel makkelijk geld verdienen.

ik hoop dat veel mensen dit lezen, en gewaarschuwd zijn.

ik zal het fijn vinden als ze met een oplossing komen, we zijn met zijn vieren in huis en we hebben de wasmachine echt hard nodig. we zijn nu al maanden bezig en ik ben het zat. iedere keer een nieuw printplaat wat het maar 2 weken of 2 uur volhoudt..

ik wil een wasmachine die het doet.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 08 november 2017 om 08:43 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,
Zoals telefonisch al aan u is aangegeven, wij betreuren het dat de aftersalesservice afhandeling m.b.t. uw wasmachine zo lang heeft moeten duren. De oorzaak is, zoals toegelicht, een samenloop van omstandigheden en was uiteenlopend.

Gelukkig hebben wij deze case, met behulp van de producent, alsnog naar uw tevredenheid kunnen oplossen.

CE Repair Services.

Heeft op 08 november 2017 om 19:16 geantwoord

wonderen zijn de wereld nog niet uit.
gelukkig is er uiteindelijk een oplossing gekomen.
wasmachine gaat retour, we hebben al een nieuwe uitgezocht.
geen samsung. ce repair ook bedankt voor jullie inzet.

KLACHT.NL mijn dank is groot.
en jullie doen goed werk. thanx

Alle klachten die gemeld zijn door dada19012014