Klacht: Samsung UBD-K8500 werkt niet na behoren

op 14 april 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Na de aanschaf van deze Blu-ray speler ondervond ik problemen met het afspelen van een aantal Dvd’s. Dat resulteerde in het blijven hangen van de Dvd’s op ongeveer 75% van de afspeeltijd. Doorspoelen en nummers selecteren lukt ook al niet. Is ter reparatie aangeboden maar niets heeft mogen baten. Contact gehad met Samsung en die geeft uiteindelijk als oorzaak dat ik goedkope Dvd’s gebruik die van een goedkoop materiaal zijn gemaakt. Het zijn notabene dure Dvd’s die ik in de winkel heb gekocht.
Deze Dvd’s spelen wel goed af in elk andere type of merk speler. Alle lof voor Mediamarkt Dordrecht, die heeft deze Dvd’s op het zelfde type Dvd speler afgedraaid in de winkel en deze spelers vertoonde hetzelfde probleem. Ook service ondersteuning is goed bij Mediamarkt alleen weten zij ook niet wat ze er mee aan moeten.

Ik wil het apparaat inleveren, geld terug en nooit meer een Samsung DVD speler

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Park1955

3 maanden geleden - DVD speler voor de 2e keer opgestuurd naar technische dienst, moederbord vervangen en software aangepast, en wat denk je nog steeds het zelfde probleem. Weer alle lof voor de Mediamarkt die zich volledig inzet om een eind te maken aan deze tragedie.

Alle klachten die gemeld zijn door Park1955