Klacht: Samsung televisie van een paar jaar oud af te schrijven?

op 22 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Na mijn Samsung televisie (UE32F5500AW) van ± een paar jaar oud te hebben voorzien van een firmware update moet ik nu na iedere opstart van de televisie een minuut tot een paar minuten wachten voordat ik de smarthub kan activeren, praktisch het enige waar ik de tv eigenlijk mee gebruik. Ik krijg tot die tijd de melding \’smarthub wordt bijgewerkt\’.

Ik heb daarop via de hulplijn van Samsung echter geleerd dat het een \’feature\’ is en geen bug. De apps zouden sinds de firmware update spontaan zwaarder zijn geworden en heeft mijn gedateerde (!!) televisie nu moeite alles bij te benen.

Als een doekje voor het bloeden kan ik wel een verjongingskuur kopen – de evolution kit – voor een prijsje vanaf 200 euri.

Merkwaardig dat de televisie dit doet na een firmwareupdate maar waarbij de apps nog niet waren bijgewerkt. In mijn optiek was er niet \’meer belasting\’. Na een paar jaar al een voorstel doen voor een upgrade van zo\’n bedrag vind ik nogal wat.

Toch een gepaste oplossing voor oponthoud door \'bijwerken smarthub\'.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veritas2